سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ
اوقات شرعی

از عدالت چه خبر - فریاد

از عدالت چه خبر (یکشنبه 86/10/16 ساعت 10:15 عصر)

اهل ایرانم من
از عدالت چه خبر
ره این خانه کجاست؟
شرف و نام و بزرگی زکه دارد میراث؟
من شنیدم که کسی گفت: علی
شاعری بود که می‌گفت همیشه
اهل کاشانم من
پیشه‌ام نقاشی است
آب را گل نکنید
لیک من امروزه
آشکار می‌گویم
از عدالت چه خبر؟
و نپرسید اگر می گویم
آب را گل بکنیم
در فرودست یکی هست که می‌دزدد آب
چینی نازک او قلابی است
یک تلنگر کافی است
آب را گل بکنیم


  • نویسنده:

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    از کعبه تا کربلا
    حسین ، پنجاه سال پس از مرگ پیغمبر
    آی مردم
    از عدالت چه خبر
    [عناوین آرشیوشده]
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 1 بازدید
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدیدها: 2971 بازدید
  •   درباره من
  • از عدالت چه خبر - فریاد

  •   لوگوی وبلاگ من
  • از عدالت چه خبر - فریاد
  •   مطالب بایگانی شده
  • آی مردم
  •   اشتراک در خبرنامه
  •